Min ugebog
UGE 24 - 2026 (Mandag d. 8. juni 2026 - Søndag d. 14. juni 2026) |   | Mandag og onsdag var jeg til boksning og lørdag til powerstep. Powerstep krævede lige lidt overvindelse, men det kommer jeg tilbage til. Tirsdag var Søren og Sadiye på besøg på mit arbejde, hvor vi kom videre med planlægning af vores kommende tur til Bukarest med SJS Rejser. Bagefter var vi ude at spise burger. Torsdag mødtes jeg med Ronnie, Mads, Morten og 2xThomas i Fisketorvet, hvor vi spiste og så Disclosure Day. En film med potentiale, som den dog ikke helt levede op til. Fredag eftermiddag kom Oscar og Silas på besøg. De skulle til noget Pokemon rundt i København hele weekenden og boede derfor hos mig til søndag. Efter de var smuttet på Pokemon-jagt, tog jeg til Netcompany sommerfest, som blev afholdt i KB Hallen. Faktisk en ret sjov fest med mange forskellige aktiviteter som f.eks. tennis, minigolf og meget mere – og så selvfølgelig diverse barer, madboder, bands, DJs og dans, og så sluttede den med at der kom omkring 1.000 cheeseburgers fra McDonnalds. Det er så også forklaringen på at det krævede lidt overvindelse at komme op til powerstep lørdag formiddag, men det lykkedes. Om aftenen da Oscar og Silas var tilbage grillede vi og så et par film i sofaen. Søndag efter de var taget hjemad tog jeg ned til Ronnie, hvor det blev til lidt brætspil inden jeg så den første hele VM-kamp, hvor Tyskland vandt 7-1 over Curacao. |   |
UGE 23 - 2026 (Mandag d. 1. juni 2026 - Søndag d. 7. juni 2026) |   | Mandag havde vi bestyrelsesmøde i ejerforeningen, hvor jeg i praksis stoppede med at være formand og er nu endelig bare menigt medlem. Tirsdag var Ronnie på besøg, og vi gik i gang med at se nogle afsnit af Fallout sæson 2. Onsdag var jeg til boksetræning, som var ganske hårdt efter ikke at have trænet et par uger. Torsdag var der stor vinsmagning på arbejde med 160 deltagere. Det var meget sjovt, og gik ret godt, så det er nok ikke sidste gang. Lørdag efter at have været til powerstep om formiddagen mødtes jeg med Karl og en masse af hans venner inde i byen, hvor vi holdt polterabend for Karl. Den inkluderede bl.a. en sexy kalender, god mad og vin samt videre til rafling og bordfodbold. |   |
UGE 22 - 2026 (Mandag d. 25. maj 2026 - Søndag d. 31. maj 2026) |   | Mandag mødtes jeg med Glenn og spiste frokost inden vi mødtes med Carsten, Morten og Hector på Hvidovre Stadion, hvor vi så Esbjerg vinde 4-1 over Hvidovre. Inden kampen nåede jeg lige at hilse på Mia, der også var derude, men det var jo som Hvidovre fan, da hendes søn Marius spiller for Hvidovre. Godt med en Esbjerg sejr - desværre vandt Horsens senere over Lyngby, så en oprykning ser desværre stadig svær ud. Tirsdag var jeg i biografen med Nygge, Mads, Ronnie, Morten og Gustav. Denne gang var det i Fields. Vi så Mandalorian & Grogu, som var sådan lidt intetsigende synes jeg. Onsdag var det en af de sidste vinsmagninger med den snak hedengangne SDC vinklub. Det var på FIAT, og var rigtig hyggelig selvom jeg ikke tror de er så vant til så store vinsmagninger på den restaurant. Vi var nogle stykker, der endte med at sidde udenfor på Kgs. Nytorv bagefter til et par drinks. Fredag var jeg hjemme hos Kamilla og Signe. Nåede også lige at hilse på Sofie. Det var hyggeligt med en god lang gåtur med Indy, hyggeligt spil og så hjalp jeg endda med at lave mad. Lørdag var Rune og Timmi på besøg, hvor det blev til et næsten 10 timers langt Terraforming Mars med alle udvidelser - jeg vandt. |   |
UGE 21 - 2026 (Mandag d. 18. maj 2026 - Søndag d. 24. maj 2026) |   | Mandag var jeg til boksning. Noget hårdt, da det var nogle uger siden jeg sidst var til træning. Tirsdag var Lars og Karl på besøg til noget brætspil. Onsdag havde vi ledermøder i vores afdeling hjemme hos Kristian, og efterfølgende ude at spise. Torsdag var jeg på Brøndby Stadion og se Europa Play-off kampen mellem Brøndby og FCK. Den endte 1-1 i ordinær spilletid, men desværre vandt FCK 1-2 efter forlænget spilletid. Fredag var jeg hjemme hos Timmi til TimmiTime sammen med Ulla, Tina, Helle, Mirana og Chi. Det var som altid sjovt, festligt og hyggeligt. Lørdag formiddag var jeg til powerstep, hvilket var rigtig hårdt - nok fordi jeg havde været til TimmiTime fredag. |   |
UGE 20 - 2026 (Mandag d. 11. maj 2026 - Søndag d. 17. maj 2026) |   | Mandag var vi igen på toppen af en bjerg i Barcelona med rigtig god udsigt. Derfra tog vi en svævebane til stranden, hvor vi var i vandet et par gange inden vi tog tilbage til poolen på hotellet og slappede af. Om aftenen skulle vi ud og spise på en restaurant ChatGPT havde foreslået, og lige da vi kommer op af metroen kører bussen forbi med Barcelona spillerne i fejring af mesterskabet - en overraskende ekstra oplevelse på turen. Vi så bussen igen da vi nærmede os restauranten, så vi fik oplevelsen 2 gange. Tirsdag var det hjemrejsedag, og da vi landede i København tirsdag aften fik jeg sat Marius på toget til Esbjerg. Han skulle nemlig til noget eksamen onsdag morgen. Onsdag formiddag kørte jeg til min mor i Esbjerg (ja, hun er nu flyttet i lejlighed i Esbjerg), hvor jeg var til lørdag. Dagene gik med at hjælpe med at få hende på plads i lejligheden afbrudt af et par gange over og se Marius spille fodbold, som jo nu ikke er så langt væk. Fredag var vi på Fanø og rydde op i min mors gamle bolig, og så var vi nede og besøge René Charlotte og Elben i deres sommerhus i Sønderho. Om aftenen var jeg hos Sisse, der havde lavet mad, og hvor også Tilde kom på besøg til en rigtig hyggelig aften. Lørdag eftermiddag holdt Anders fødselsdag for familien, så der var vi ca. 15 (+ 1 hund) samlet til boller og kage. Efter de forskellige tog hjem, blev jeg til Anders og familien, hvor vi bl.a. så noget melodi grand prix om aftenen. Søndag var jeg ude og spille golf med Valdemar, der har taget golfkort. Det var rigtig sjovt selvom det er længe siden for mig. Valdemar er blevet rigtig god - og han vandt da også. Bagefter kørte jeg hjem til København. Mine billeder |   |
Flere uger
|